גרסת האתר רגילה גרסת האתר רגילה
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות רוק

Anderson, Rabin and Wakeman - ARW - An evening of Yes music

ארכיון תאריך: 7 מרץ 2017

משך: שעה ו-50 דקות

משתתפים:
ג'ון אנדרסון: שירה
טרבור רבין: גיטרה
ריק וייקמן: קלידים

לראשונה בישראל, על במה אחת! הרכב הפרוגרסיב רוק יגיע לישראל להופעה אחת בלבד בה יבצע את כל הלהיטים מכל הזמנים! החבורה שניגנה לאחרונה יחד על במה אחת ב 1990 את מיטב השירים של להקת האם, לראשונה מאז ה Union Tour שנערך באותה שנה.
במהלך השנים שעברו עלו לבמות ורסיות שונות של Yes בקונסטלציות שונות אך אף אחת מהן לא כללה את קולו האייקוני של אנדרסון, את נגינת הגיטרה המוכרת של טרבור רבין ואת קוסם הקלידים ריק וייקמן. מטרת ההרכב היא להביא חזרה את המושלמות והדיוק בביצועים ובמופע, ממש כמו באותו טור שנעשה לפני יותר מ 25 שנה.

"להגיע למצב בו אני על במה את עם ריק ועם טרבור ושר איתם את השירים האלו כיום בגילנו זו חוויה עוצמתית שקשה לתאר במילים" כך אנדרסון, "אני נרגש לבצע גם מוזיקה חדשה ולשיר שוב את החומרים שלנו, זה יהיה מסע מוזיקלי הרפתקני בכל כך הרבה מובנים עבורי".
ריק וייקמן מוסיף "טרבור ואני רצינו לנגן את השירים של Yes כבר מאז אותו סיבוב הופעות, ואין כמו המוזיקה שלנו עם השירה של אנדרסון, היא לא קיימת בלעדיו". להקת הפרוג רוק המצליחה ביותר בכל הזמנים, עם מכירות של מיליוני אלבומים וקהל מעריצים אדוק של דורות בכל העולם, ההרכב הוקם ב 1968, ההרכב הצליח לחבר במהלך שנות ה 70 וה 80 קהלים של רוק מתקדם, פופ ורוק ולשלב בין מקורות הפרוג של הסבנטיז לסאונד הפופ של האייטיז, כדאי לציין שההרכב עובד בימים אלו גם על חומרים חדשים, וסיבוב ההופעות העולמי יתחיל ב 2017.
סיבוב ההופעות מופק בידי לארי מגיד, מפיק אגדי עם רזומה של מעל 16 אלף מופעים של אמנים כגון בט מידלר, סטיבי וונדר, רובין וויליאמס ורבים נוספים, ב 1985 הפיק את הורסיה האמריקנית של לייב אייד.

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter