גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

תיאטרון הבימה - הרפתקאות דוד אריה והמכשפה חמתותה

ארכיון תאריך: 4 דצמבר 2018 - 5 דצמבר 2018

משך: שעה וחצי

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 2 ומעלה

הרפתקאות דוד אריה והמכשפה חמתותה דוד אריה מבקר את שני אחייניו, צפריר וינון, מדי יום רביעי ומספר להם הרפתקאות. צפריר מאמין להרפתקאות הללו בכל לבו. הוא אפילו בטוח שהוא ראה בבית ספר את עורביקו העורב המדבר, שדוד אריה פגש באחת מהרפתקאותיו. הבעיה היא שהילדים בבית ספר אומרים לצפריר שהוא שקרן ממציאן, ואבא שלו אומר שהוא כבר ילד גדול ולא אמור להאמין להרפתקאות של דוד אריה. 
כשדוד אריה מגיע, צפריר מודיע לו שהוא לא מוכן לשמוע יותר הרפתקאות, ובכל זאת דוד אריה מצליח לעורר את סקרנותם של שני אחייניו כשהוא מספר להם שהוא פגש ילד שדומה לצפריר כמו אח תאום. איפה? בקיסרות יЗ נוМ קА וИ ואי שבה אסור לבכות, אסור לצחוק, אסור לשחק או להשתעשע, לרקוד או לשיר. 

מה דוד אריה עשה כשהוא נעצר בינוקוואי באשמת בכי? ולאן בעצם נעלמו כל הילדים בקיסרות? ומה קרה לדוד אריה ולבן הקיסר צפרירובו כשהם יצאו יחד לנצח את המכשפה חמתותה? והאם הם יצליחו להשיב את כל הילדים הביתה? בואו והצטרפו להרפתקה סוחפת של דוד אריה בהצגה מרובת משתתפים עם שירים מלהיבים, בכיכובו של טל מוסרי. ההצגה נכתבה במיוחד לבמה בידי ינץ לוי, מחבר סדרת רבי המכר העולמית "הרפתקאות דוד אריה".  

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter