גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הופעות ג'אז ובלוז

חגית גולדברג - קול הקטיפה של הג'אז

ארכיון תאריך: 19 ינואר 2018

משך: שעה ורבע

על הבמה עם חגית גולדברג יופיעו נגני ג׳ אז המצויינים:
דור זהבי: פסנתר כנף
דניאל אשכנזי: קונטרה-בס
עמיר דויד: תופים
אלון פרבר: סקסופון

חגית גולדברג במופע ׳׳ קול הקטיפה של הג׳ אז׳׳. זמרת הג׳ אז חגית גולדברג, ששוב מצליחה להלהיב את הקהל שלה באנרגיות סוחפות, וירטואוזיות קולית, ביכולתה לרגש ולספר סיפור, באילתורים וצבעים - בערב ג׳ אז שמוקדש לשיריו הגדולים של נט קינג קול - הזמר בעל הקול המלטף ששיריו עדיין ממשיכים להדהד ולרגש. ערב שכולו ג׳ אז ותענוג צרוף, שמשאיר את הקהל עם חיוך על הפנים ועם טעם של עוד. הערב מיועד גם לחובבי הג׳ אז וגם לקהל שג׳ אז הוא חדש עבורו.

מתוך הביקורות:
"חגית גולדברג היא ככל הנראה זמרת הג'אז הישראלית הטובה ביותר כיום... המסקנה שלי היא ברורה והחלטית: רוצו מייד לראות. ׳׳   (מני וקנין, פורטל התרבות של תל-אביב )

 "לחגית גולדברג, קול נפלא, כישרון אלתור מצוין, אנרגטיות עצומה, ויכולת להלהיב את הקהל ולעורר בו הזדהות תוך שניות."- (סבטלנה קראסנובה, עיתון וסטי)                                                                                     

"חגית גולדברג ולהקתה- לחטוף לפני שלא נשאר!... העסקה הטובה בעיר!"- (אתר סטיפס)

"המוסיקליות, המקצוענות והשליטה הווקלית של חגית גולדברג מציבות אותה על סקאלה אחרת מזו של כל זמרת ג'אז ישראלית אחרת … הקול של חגית גולדברג פשוט ענק, האווירה שהיא מחדירה בכל קטע מכניסה את המאזין לעולם חדש ומרתק, יכולת השליטה שלה בקול מאפשרת לה לנוע בין סגנונות וגוונים בצורה מעוררת השראה... חגית גולדברג וחבורת הנגנים שאספה נשמעים מקצועיים לא פחות מהטופ שבג'אז העולמי”.(עידו לויט, פורטל הג׳ אז Jazzreal)

                                                         

 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter